Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Każdy klient sklepu może złożyć reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży. Dotyczy to sytuacji w których dostarczony towar jest inny niż zamówiony, lub uszkodzony.
W przypadku niezgodności Towaru z umową Kupujący może żądać:
a) W pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy
b) Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów lub też Sprzedający nie zdoła zadość uczynić takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego.
c) Jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki. Zwrot należności realizowany jest tylko i wyłącznie poprzez wpłatę na konto Klienta.
Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected]lub też w formie listownej na adres Zoologia i Ogrodnictwo Aleksandra i Piotr Rychlik 07-100 Węgrów ul. Piłsudskiego 24
Pismo reklamacyjne powinno zawierać:
a) Imię i nazwisko
b) Adres e-mail, telefon kontaktowy
c) Numer zamówienia lub numer dowodu zakupu (faktury VAT)
d) Opis zgłaszanych zastrzeżeń
e) Konkretne żądanie związane ze składaną reklamacją

Witryna stworzona na platformie