Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.
Każdy klient sklepu może złożyć reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży. Dotyczy to sytuacji w których dostarczony towar jest inny niż zamówiony, lub uszkodzony. W przypadku niezgodności Towaru z umową Kupujący może żądać: a) W pierwszej kolejności nieodpłatnej naprawy b) Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów lub też Sprzedający nie zdoła zadość uczynić takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego. c) Jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki. Zwrot należności realizowany jest tylko i wyłącznie poprzez wpłatę na konto Klienta. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected]lub też w formie listownej na adres Zoologia i Ogrodnictwo Aleksandra i Piotr Rychlik 07-100 Węgrów ul. Piłsudskiego 24 Pismo reklamacyjne powinno zawierać: a) Imię i nazwisko b) Adres e-mail, telefon kontaktowy c) Numer zamówienia lub numer dowodu zakupu (faktury VAT) d) Opis zgłaszanych zastrzeżeń e) Konkretne żądanie związane ze składaną reklamacją